Maakt dat het raakt is de overall belofte van SowiesoHelder. Communicatie met impact! Daar werken we elke dag aan, met een team van 22 communicatieprofessionals. Elk op zijn/haar eigen vakgebied. Hoe? Dat vertellen we in deze nieuwe serie. Deze keer:

 

ANNEMARIE
Maakt dat het raakt

Wie: Annemarie Verbeek

Wat: Projectmanager

 

WAT IS JE ROL?

Mijn rol is zorgen voor happy customers. Klanten die met een communicatie uitdaging zitten helpen wij graag aan een oplossing. Naast een kwalitatieve bijdrage aan die oplossing zorg ik in samenwerking met mijn collega’s voor een goedlopend proces. De oplossing kan van alles zijn zoals bijv. een (online) event, een campagne, een (online) communicatiemiddel, strategisch advies, etc.

 

HOE MAAK JIJ DAT HET RAAKT?

Om tot een mooi eindresultaat te komen sta ik graag in nauw contact met de klant. Zodat we niet op afstand besturen maar meer als collega ‘s op afstand met elkaar aan de slag gaan. En daar hoort voor mij altijd een goed klantcontact bij. Mijn creativiteit en gezonde dosis nieuwsgierigheid en eigenwijsheid zet ik graag in voor net dat beetje extra.

 

WAAR WERK JE OP DIT MOMENT AAN?

Ik werk met veel plezier samen met mijn collega’s aan een interne communicatie campagne voor een grote speler in de leisure markt en hebben we net een digital townhall geproduceerd voor de medewerkers van een postbedrijf. Het zijn totaal verschillende opdrachten maar allemaal met één doel en dat is de doelgroep raken zodat we de uitdaging vergeten en het gewenste resultaat terugzien.

 

Volgende keer:
MONIQUE
MAAKT DAT HET RAAKT
Haar verhaal over grafische vormgeving

Picture of Annemarie

Vragen over
dit artikel?

Contact Annemarie

Lees ook onze andere verhalen

  • 27 November
  • MAAKT DAT HET RAAKT
  • Wie:  Monique van Tol - Stas 

Lees verder
  • 24 September
  • MAAKT DAT HET RAAKT
  • Wie: Elise Dam

Lees verder
  • 08 September
  • MAAKT DAT HET RAAKT
  • Wie: Joost van Iperen

Lees verder