Maakt dat het raakt is de overall belofte van SowiesoHelder. Communicatie met impact! Daar werken we elke dag aan, met een team van 22 communicatieprofessionals. Elk op zijn/haar eigen vakgebied. Hoe? Dat vertellen we in deze nieuwe serie. Deze keer:

 

WILLIAM
Maakt dat het raakt

Wie: William Elegeert

Wat: Digital & Inbound marketing

 

 

WAT IS JE ROL?

“Richting geven aan online communicatie. Makkelijk maken om content een belangrijke rol te laten spelen in de online middelen die we maken. De kracht van organisch online is zeer sterk, wanneer je daar je website, blog, events, social media en paid media voor inzet. Samen met mijn team bedenken we passende oplossingen om online waarde te creëren voor de beoogde doelgroepen. De inbound mindset is helpen. Je vindt me in het proces dan ook net zo makkelijk adviserend terug als coördinerend. Een echte spin in het web.”

 

HOE MAAK JIJ DAT HET RAAKT?

"Voor deze Inbound manier van werken besteed ik veel aandacht aan SEO en SEA, personas en aan rapportages hoe online presteert. Eigenlijk faciliteer ik ook dat onze opdrachtgevers ‘mediabedrijven’ zijn, die op een zo makkelijk mogelijke manier online communiceren met hun doelgroepen. En dat we met marketing automation het raken ook wat makkelijker en voorspelbaarder maken. Als generalist met een heads on hands on mentaliteit ken ik wel de online kneepjes van het vak. Hoe ik maak dat het raakt? Ik help je altijd verder. Met de oplossing. Of met een betere vraag."

 

WAAR WERK JE OP DIT MOMENT AAN?

“Dat is echt zeer uiteenlopend. Van het uitwerken van een kennisbank van een kennisinstituut tot een reserveringssysteem voor zwembaden. Het ontwikkelen van een online tool, het optimaliseren van de JSON aanvragen voor een financiële dienstverlener en  het optimaliseren van Google Ads voor een uitzendbureau. En natuurlijk aan diverse Inbound Marketing projecten. Het helpt enorm als ik iets kan ondernemen wat ik nog niet eerder heb gedaan. Dus ben ik altijd wel iets nieuws aan het leren. Lekker druk ja, maar ik schrik niet gauw van deadlines: what doesn’t kill you, makes you stronger!" 

 

 

Volgende keer:
EVA
MAAKT DAT HET RAAKT
Haar verhaal over content marketing

Picture of William

Vragen over
dit artikel?

Contact William

Lees ook onze andere verhalen

  • 30 June
  • MAAKT DAT HET RAAKT
  • Wie: Nickey Kramer

Lees verder
  • 23 June
  • MAAKT DAT HET RAAKT
  • Wie: Irpa Allard

Lees verder
  • 17 June
  • MAAKT DAT HET RAAKT
  • Wie: Eva Peters

Lees verder