Maakt dat het raakt is de overall belofte van SowiesoHelder. Communicatie met impact! Daar werken we elke dag aan, met een team van 22 communicatieprofessionals. Elk op zijn/haar eigen vakgebied. Hoe? Dat vertellen we in deze nieuwe serie. Deze keer:

 

BRITT
Maakt dat het raakt

Wie: Britt van Leusen

Wat: Projectmanager

 

WAT IS JE ROL?

“In mijn rol als projectmanager ben ik overal te vinden. Waar het nu gaat om campagnes, (online) events, grafische vormgeving, videoproducties of het begeleiden van (communicatie-)strategietrajecten. Ik zorg ervoor dat alles van begin tot eind tot in de puntjes wordt opgeleverd. En ben de schakel tussen klanten en mijn collega’s, met wie ik er samen voor zorg dat ieder project tot een succes gemaakt wordt. Zowel de aard van mijn projecten als het type opdrachtgevers dat ik bedien, lopen enorm uiteen. Dat is wat mijn werk zo leuk maakt!”

 

HOE MAAK JIJ DAT HET RAAKT?

“Door de klant te ontzorgen met een passende oplossing voor elk mogelijk vraagstuk. In alles wat er tijdens onze samenwerking voorbij komt. Dat wat je bij mij neerlegt, pak ik met volle aandacht op. Waarbij ik mezelf uitdaag om nét iets verder te gaan dan de initiële vraag. Om tot het beste resultaat te komen en soms met die ene verrassende uitkomst het eindproduct naar een nog hoger level te brengen. Zo zorg ik ervoor dat alle losse eindjes op zo’n manier samenkomen aan het eind van de rit, dat er iets staat dat impact heeft.”

 

WAAR WERK JE OP DIT MOMENT AAN?

“Sinds begin dit jaar zijn wij als bureau gevraagd een klant van ons te begeleiden in de uitrol van haar strategie 2020-2024. Een heel leuke uitdaging! Het is een traject dat langs alle assen van communicatie gaat. Zo hebben we bijvoorbeeld net een week georganiseerd voor alle 400 medewerkers, waarbij we de strategie hebben gedeeld middels diverse middelen: video’s, een online quiz, een gepersonaliseerde thuismailing en re-branding van alle locaties. Daarnaast leg ik met de studio de laatste hand aan de visuele vertaling van de strategie: 50 trefwoorden, 50 foto’s en 50 ministory’s in een beeldboek. Zo krijg je er letterlijk beeld bij!

Verder ben ik druk met diverse projecten voor een grote retailer, waarbij we ze op dagelijks niveau ondersteunen met grafische vormgeving van consumentenuitingen, zoals advertising en social campagnes.”

 

Volgende keer:
DENISE
MAAKT DAT HET RAAKT
Haar verhaal over Back-end development

Picture of Britt

Vragen over
dit artikel?

Contact Britt

Lees ook onze andere verhalen

  • 28 July
  • MAAKT DAT HET RAAKT
  • Wie: Denise Recofka

Lees verder
  • 14 July
  • MAAKT DAT HET RAAKT
  • Wie: Richard Polak

Lees verder
  • 07 July
  • MAAKT DAT HET RAAKT
  • Wie: Simon Sliphorst

Lees verder