SowiesoHelder en Mediago lanceren SowiesoDigital

Volgende stap na sterke digitale groei Communicatiebureau SowiesoHelder en internetbureau Mediago lanceren SowiesoDigital

Digitale communicatie is meer en meer van belang voor een sterk merk. De vraag naar websites en online campagnes neemt bij communicatiebureau SowiesoHelder dan ook snel toe en het aandeel digitale business groeit mee. Een uitgelezen moment om een volgende stap te maken en het online-team van SowiesoHelder samen te voegen met full service internetbureau Mediago.

 

Joost van Iperen, Managing Director van zowel SowiesoHelder als SowiesoDigital: “De kracht zit op deze manier aan twee kanten. Enerzijds is er binnen SowiesoDigital alle aandacht voor de digitale vraagstukken van onze opdrachtgevers, of dat nu websites zijn, of apps of online campagnes bijvoorbeeld. Anderzijds is er de kracht van de combinatie: SowiesoDigital kan naast de eigen digitale vakmensen ook de relevante communicatie-experts binnen SowiesoHelder aan tafel zetten. Van concept & strategie tot design, van video/animatie tot projectmanagement.”

 

VAN bedenken tot bereiken

Vooral de strategische en conceptuele aanpak is een belangrijke factor in de manier waarop SowiesoDigital zich profileert en onderscheidt van veel webbureaus. Erwin Schmidt, Digital Director van SowiesoDigital: “We werken in 4 fasen: Bedenken, Bouwen, Beheren, Bereiken. Vier simpele woorden. Maar een wereld van verschil. Door niet alleen in techniek, in wireframes en ‘enen en nullen’ te denken, creëren we bij SowiesoDigital digitale platforms die bereiken. In de eerste plaats je gewenste doelgroep. Maar uiteindelijk waar het allemaal om draait: resultaat. Meer traffic? Leads? Omzet? Welk digitaal middel je ook inzet, je doelen staan bij ons centraal. We bouwen je bereik.”

Onder dagelijkse leiding van Digital Directors William Elegeert en Erwin Schmidt biedt SowiesoDigital op maat gemaakte oplossingen voor al je digitale vraagstukken, zowel eenvoudig als complex.

Picture of Joost

Vragen over
dit artikel?

Contact Joost

Lees ook onze andere verhalen

  • 12 mei
  • DIGITAL & INBOUND
  • Na twee hectische pandemiejaren maakt de arbeidsmarkt grote ontwikkelingen door. Zo werken we...

Lees verder
  • 30 maart
  • DIGITAL & INBOUND
  • In Nederland hebben zo’n 35% van de mensen een beperking. Dat komt neer op zo’n 6 miljoen mensen...

Lees verder
  • 12 augustus
  • DIGITAL & INBOUND
Lees verder