HOE KOM JE TOT EEN GOEDE COMMUNICATIE STRATEGIE?

Dat een goede communicatiestrategie belangrijk is klinkt vanzelfsprekend. Maar hoe kom je tot een goede strategie? We maken makkelijk de fout om te snel tot actie over te gaan, zonder eerst een gedegen plan uit te denken. Vaak bereik je dan juist niet je doel, simpelweg omdat je niet goed genoeg hebt nagedacht. Zonde.

 

De juiste stappen volgen

Alles staat of valt met een goede strategie. Met de juiste stappen volgen om tot die strategie te komen, en er geen overslaan. Bij elke stap maak je keuzes, en steeds moet je jezelf de waarom-vraag stellen. Waarom kies je voor A, en niet voor B of C? De waarom-vraag is essentieel. Op allerlei punten in het proces kan het fout gaan, doordat je niet goed genoeg doordenkt. Niet lang genoeg stilstaat. Waarom, waarom, waarom - daar gaat het om. Waarom deze boodschap? Waarom naar die doelgroep? Waarom juist dit middel? Investeer in je strategie, want je verdient die tijd terug. Dat beloven we je.

 

Benieuwd naar ons plan dat gegarandeerd leidt tot een ijzersterke communicatiestrategie?

 

Download onze Whitepaper

 

 

I feel love whitepaper cover

 

Picture of Joost

Vragen over
dit artikel?

Contact Joost

Lees ook onze andere verhalen

  • 30 augustus
  • MARKETING & STRATEGIE
  • Zeggen we: ‘alles voor een glimlach’, dan zeg jij? Coolblue natuurlijk. Speelt bij jou ook direct...

Lees verder
  • 27 juli
  • MARKETING & STRATEGIE
  • Vorig jaar kondigde Meta aan te werken aan een - voor velen - zeer abstracte omgeving: Metaverse....

Lees verder
  • 12 november
  • MARKETING & STRATEGIE, MAAKT DAT HET RAAKT
  • Het managementteam van SowiesoHelder breidt uit, en doelbewust met een creatief directeur. ‘We...

Lees verder